MOHD ZUHAR BIN HARON- Selamat Datang
zuhar
By: Mohd Zuhar Haron

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 6-May-2008 16:10 Email | Share | | Bookmark
Malaysian Cub Prix, Sepang.

 
 
 
View all 24 photos...
Yang ni pun serupa gak.... Angle tak cun....


Tuesday, 6-May-2008 15:45 Email | Share | | Bookmark
Moto Lagi....

 
 
 
View all 21 photos...
Gambar moto yang ni eem alahai....tak de le apa best nye.... sebab angle pun... itek punya angle.... apa nak buat... hantam sajalah....


Tuesday, 6-May-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
Gambaq Burung...

 
 
 
View all 30 photos...
Minggu lepas... boring kat rumah..pi Taman Burung KL. Dapat lah petik-petik sikit.
Nak tangkap potrait macam kelian tu..... tak ada peluang.... burung pun ok lah....


Wednesday, 26-Mar-2008 12:00 Email | Share | | Bookmark
F1-SEPANG 2008 pada 21-23 Mac 2008

 
 
 
View all 37 photos...
Nampaknye F1 tahun ini lebih meriah dengan gambar-gambar lebih MENARIK.... YEH..
Aku berterima kasih kepada Rozli dan Sudirman yang sudi bersama aku berpanas tangkap gambar.


Monday, 11-Feb-2008 16:11 Email | Share | | Bookmark
Hutan FRIM, Kepong

 
 
 
View all 21 photos...
Cuti Tahun Baru China, 4 hari cuti, tak tau nak buat ape... aku pikul camera masuk kat Hutan FRIM di Kepong.

Aku rasa sungguh bangga sebab di tengah-tengah KL ni masih boleh menikmati suasana dan keindahan Hutan Hujan (rainforest). Tempat ni baik untuk beriadah berasma keluarga. Rasa bebaloi....Masih boleh lihat Alam Semula jadi. Tapi kalau pegi musim panas.... air terjun agak kurang airnye.


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net